Журнал Ринок цінних паперів України    Газета Цінні папери України    Бюлетень Цінні папери України    Журнал Акціонерне товариство

Головна

Пошук

Редакція

Передплата

Рекламодавцям

Відгуки читачів

Автори

Архів



 

 

№ 47-48 (943-944) 1 грудня 2016

ЗМІСТ

Критерії успіху

КРИТЕРІЇ УСПІХУ В ЕПОХУ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН

У складні часи загальної невизначеності керівники найбільших компаній прагнуть знайти відповіді на питання щодо принципів успішного керування бізнесом. Таку саму мету поставило й традиційне, вже 19-те, опитування, що проводить PricewaterhouseCoopers серед топ-менеджерів провідних компаній світу.

У цьогорічному опитуванні брали участь 1 409 найвпливовіших топ-менеджерів (СЕО) з 83 країн світу. Вже вдруге таке опитування було проведене й серед українських керівників (у ньому брав участь 41 респондент).

У розрізі секторів економіки дослідження охопило такі галузі як фінансові послуги, виробництво споживчих товарів, торгівля, сфера послуг, транспорт і логістика, будівництво, аграрний сектор, а також паливно-енергетичну і гірничовидо-бувну промисловість.

Глобальне дослідження PwC дає можливість отримати відповіді на питання, що найбільше хвилюють бізнес, та почути думки менеджерів, які, окрім усього іншого, оцінювали ще й ефективність урядів країн та ділилися планами щодо подальшого розвитку свого бізнесу. Крім того, дослідження дало можливість виявити у світовій економіці тенденції, що зможуть стати додатковим орієнтиром і для ділового співтовариства і для політиків при прийнятті ними важливих рішень.

Директор практики аудиту PwC Україна Дмитро ГРИНЧИШИН коментує: «При підготовці дослідження нас найбільше цікавило, наскільки й у яких аспектах відповіді топ-мене-джерів з України відрізнятимуться від думок їхніх колег з інших країн. Ми очікували, що в таких питаннях, як перспективи зростання бізнесу чи розширення штату працівників, СЕО з України більше схилятимуться до сценаріїв, що не передбачають зростання, і саме такий результат ми й отримали. Зрештою, знаючи ситуацію в нашій країні, неважко спрогнозувати відповідь бізнесу на виклики політичного, економічного та міжнародного характеру».

«Неочікувано великий розрив ми помітили й у питанні сприйняття глобалізації, - проінформував пан Гринчишин. - У той час, як світові СЕО зазначають появу та розвиток регіональних центрів впливу, кожен з яких має соціальні, економічні та регуляторні особливості, респонденти з України досі схильні сприймати світову економіку як таку, що тяжіє до глобалізації».

Згідно з результатами дослідження, прогнози українських респондентів щодо перспектив розвитку світової економіки цього року виявилися песимістичними. Якщо минулого року 36% опитаних топ-менеджерів прогнозували зростання світової економіки, то зараз таку відповідь дали 20%. Разом із тим, переважна більшість респондентів залишаються традиційно стриманими у своїх прогнозах на майбутнє: 39% опитаних керівників (цей результат майже збігається з аналогічним показником минулого року) вважають, що економічна ситуація у світі не зміниться.

Зараз переважна більшість (84%) вітчизняних CEO відзначають більше ризиків для своїх компаній, ніж три роки тому. Найбільшу загрозу для бізнесу вони, як і раніше, вбачають у реакції уряду на бюджетний дефіцит і боргове навантаження країни.

Крім того, більшість CEO з України вважають, що сьогодні пріоритетними для держави мають стати створення зрозумілої, стабільної та ефективної податкової системи, підтримання високого рівня зайнятості населення в країні, а також підготовка кваліфікованих кадрів, які здатні до швидкої адаптації в умовах динамічних змін.


Світлана РУМЯНЦЕВА

Продажа CD диска с архивом библиотеки 2002

 

©  2001 - 2017  www.securities.org.ua
   




Торговый Центр OnlineЖенская одеждаМужская одеждаДетская одеждаТехника и ЭлектроникаКомпьютеры и Офис
Строительство и ИнструментыСпорт, Туризм, КемпингДом и БытКрасота и ЗдоровьеАвто и МотоФильмы, Музыка, Игры, Программы
Каталог МагазиновКаталог ТоваровКаталог БрендовАкции и СкидкиНовости и ОбзорыУслуги
Информационно-поисковый обозреватель товаров и услуг HotSale